Hyvän olon puolesta! Soita 050 530 8186.

Pilates-tunnilla vahvistetaan syviä selkä- ja vatsalihaksia

Pilates-tunti sisältää:

  • syvien vatsa- ja selkälihasten löytämisen ja vahvistamisen, pääroolissa poikittainen vatsalihas
  • hengitystekniikan opettelun
  • hartiarenkaan ja niskan hallintalihasten vahvistamisen
  • vartalon hallintalihasten yhteistyön oppimisen eri alkuasennoissa
  • kehonhallinnan parantamisen
  • selän keskiasennon hallinnan parantamisen
  • kaikkien vatsalihasten yhteistoiminnan parantamisen
  • selkärangan liikkuvuuden lisäämisen
     

Pilates-harjoittelun voi aloittaa yksilöopetuksena tai johdantokurssilla. Uudet johdantokurssit alkavat aina syksyllä ja vuodenvaihteessa. Johdantokurssin jälkeen harjoittelua voi jatkaa alkeiskurssilla, jonka jälkeen jatketaan alkeisjatko- ja jatkoryhmissä. Pilates-harjoituksia tehdään selin, vatsa- ja kylkimakuulla, konttausasennossa sekä seisten. Jatkokursseilla käytetään välineinä mm. Pilatespalloa ja -rengasta. Tutustu paremmin pilates-harjoitteluun »

Ilmoittaudu mukaan!